Raceala de primavara

Nu stiu cum e la altii dar eu de fiecare data racesc cand se schimba anotimpul. 4 anotimpuri avem de 4 ori racesc.
Cand eram mititica, si in varsta si in inaltime, raceam cumplit de rau. Boleam in pat zile intregi cu capul infasurat de comprese cu spirt, cu ciorapii imbibatii de otet ca sa se mai duca din febra si cu urechile infundate de vata ...cu spirt evident... ca sa mai "suga" din raceala. Biseptolul facea legea pentru amigdalele mele ce luau, usor dar sigur, forma unui papion din cauza inflamarii. De bine de rau, eram cam dependenta de picaturile Rinofug. Dar ce dependenta? Ce delir? Imi provocau o somnolenta dulceee...ajunsesem sa se lase salteaua de la timpul petrecut in pat. Parca mirosea a spital camera mea. Servetele nu erau..sau daca erau nu gaseai sa cumperi. Pentru drenarea nasului foloseam batiste si pierdeam mai toata ziua sa gasesc cate un coltisor curat pentru suflarea trompetei deoarece imi era tare lene sa le spal. Si cand ma inselam asupra coltisorului curat vaiii ce oroare sa ma trezesc pe fata cu alte "minuni". Dehhh....nu mai eram copil sa dau cu limba si sa surad de fiecare data la intalnirea gustului sarat :) de parca descoperisem cine stie ce condiment.
Ei bine....de 4 zile incoace mi-s bolnavioara. Gatul durea, nasul curgea, urechile imi zvacneau dar de bolit...nu boleam. Am reusit de-a lungul existentei mele sa-mi fortific cat de cat sistemul meu anti-mucea si sa combat pe cale naturala efectele secundare al acestei banale raceli. Am inceput cu vitamina C, osciloccinum si neo-angin fara zahar..ca doar suntem la dieta. Nu prea a dat roade tratamentul deoarece imi era din ce in ce mai greu sa inghit asa ca am apelat la cateva obiceiuri stravechi si mi-am aplicat una bucata de compresa facuta dintr-un prosop de bucatarie si m-am infasurat cu un fular alb si mi-am facut o frumoasa funda tantosa ce sta fleoscaita pe fruntea mea semeta. Arat ingrozitor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Eu nu ma lepad de Romania ci ea se leapada de mine!

Un nou inceput

Trei pasi inainte unul inapoi