Glossybox (I)

De cateva saptamani, am dat accidental peste site-ul glossybox.co.uk. Imi place sa citesc fel de fel de bloguri si articole despre produse de ingrijire, in special blogului Danei Sota (www.danasota.com)
Am fost placut surprinsa sa constat ca pentru putini banuti poti primi in fiecare luna, acasa, o cutiuta cu produse cosmetice: creme de fata, lotiuni de corp, tratamente pentru par, lac de unghi, sampon, etc.
Am descoperit ca exista un site si pentru Olanda: glossybox.nl si prin urmare am decis sa ma abonez si eu. Suma este infima, de 12.50 euro si in functie de profilul tau (pe care il completezi cand iti activezi contul) vei primi produse pe care sa le incerci si ulterior vei putea da si un feedback pe site-ul lor. In urma acestui feedback vei primi puncte (Glossydots) si cand vei ajunge la 1000 de puncte, urmatoare cutie pe care o vei primi nu va costa nimic.
M-am gandit ca asa ceva este ideal pentru mine deoarece sunt unele produse pe care nu mi le pot permite si tare nu as vrea sa dau vreo 30-40 de euro pe ceva ce nu-mi prieste. Plus ca poti intalni produse foarte bune la un pret mai mult decat acceptabil si nu te-ai fi gandit sa le cumperi pe principiu ca daca e ieftin e si prost. Plecand din Romania, am dat peste produse pe care nu le-am vazut niciodata si cel putin, la inceput, e cam greu din punct de vedere financiar sa-ti doresti sa le incerci pe toate. Dar treptat cu siguranta imi voi putea cumpara produse din fiecare gama, de la majoritatea producatorilor.
Prin Glossybox, poti teste anumite produse si daca esti incantata de rezultat vei putea cumpara ulterior produsul dorit. Chiar daca este scump macar vei stii ca pentru tine chiar a functionat.
Azi tocmai ce am primit a doua cutie, pentru luna august si consider ca este un rasfat pentru mine sa primesc lunar o cutie cu produse surpriza. Dar inainte sa va povestesc ce am primit hai sa va spun ce a fost in cutia Glossybox de pe luna iulie.

Am primit asa:

  • Himalaya Herbal Purifying Neem Foaming Face Wash
  • Schwarzkopf Professional BC Smooth Shine Leave-in Treatment

  • Weleda Wilde Rozenolie (ulei de transafiri pentru corp)

  • Weleda Wilde Rozen Verwennende Bodylotion (lotiune de corp cu ulei de trandafir)

  • Alessandro International Pro White Nail

  • Kryolan GLOSSYBOX lipstick

Ce anume mi-a placut din ce am primit? Tratamentul pentru par de la Schwarzkopf, chiar daca crema are o textura cam grasa iti face un par plin de volum si usor de pieptanat. Am descoperit de putin timp astfel de tratamente si am ajuns la concluzia ca este ideal daca nu vrei sa folosesti balsamul pentru par. Avand par gras prefer sa ma dau cu un tratament de genul asta, si pe care il pot aplica dupa spalare. Tratamentul nu necesita clatire. Il lasi cam 1 ora si ceva si ulterior te poti pieptana.
Eu inainte foloseam ceva de la Planter's pentru parul meu. O gama foarte buna de sampoane pentru par subtire, devitalizat si uscat.

Ce imi place la lotiunea Planter's este faptul ca are SPF 10. Deci pe timp de vara este ideal sa te dai cu asa ceva. La soare puternic, cu siguranta parul ta va avea de suferit. Am atasat o poza cu tratamentul si samponul de la Planter's. Produsele se pot gasi ori in farmaciile Centrofarm ori in Plafar. Eu mi le voi cumpara de pe Amazon.







Alt produs care mi-a placut cat de cat a fost Himalaya Herbal Foaming Face Wash. Singurul lucru pe care l-as contesta este faptul ca are parfum. Parfum intr-un produs ce se aplica direct pe fata umeda tinde sa produca iritatii. La cateva zile, am fost sa-mi cumpar o apa termala si am dat peste o promotie la Vichy. Daca cumparam produsul lor de Foaming Face Wash, primeam un set cadou in miniatura.
Ei bine, produsul lor este mult mai bun. Nu are parfum, lasa pielea intr-adevar foarte curata. Este mult mai bland cu pielea ta. Desi nu se pune pret prea mult pe ambalaj, mie parca imi place mai mult cum arata produsul Vichy. Apa termala a fost consumata instant :D.
Cat despre restul produselor, uleiul de corp si lotiunea de corp de la Weleda nu prea au fost pe placul meu. Uleiul esential de trandafir mirosea cam puternic. Nu zic ca lotiunea este proasta si nu-mi prieste. Am auzit numai lucruri de bine despre Weleda si va pot da o mica descriere a companiei de pe Wikipedia: "
Weleda is a multinational company that produces both natural beauty products and natural medicines. Both branches design their products based on anthroposophic principles. The company takes its name from the German form of the name of the 1st century Bructeri völva Veleda. Weleda is dedicated to use entirely ingredients and none of their ingredients or products are tested on animals. The company also uses a green energy supplier and are passionate about education for their farmers and their communities.They use plants grown using biodynamic methods. They also abide to fair trade practices and operate in five continents with 20 direct subsidiaries, partnerships in 53 countries, and close to 2,000 employees worldwide.
Company founded in 1921 as natural herbal medical laboratory by Rudolf Steiner."
Preturile sunt accesibile si daca vreti sa rasfoiti site-ul in engleza incercati aici: http://www.weleda.co.uk/
Eu,una, cu siguranta voi vrea sa incerc si alte produse. Cel putin la olandezi, la plafar, produsele se gasesc din plin.
Rujul nu mi-a placut absolut deloc. Nu se mentine, se curata foarte usor, dupa ce il aplici se faramiteaza instant pe buze. La fel si lacul de unghi, nu este deloc rezistent. A doua zi deja observi ca se curata de pe unghi. Dar am sa va mentionez alte produse mai bune si cu alte ocazii.

Ca sa nu va plictisesc prea mult, voi lasa pentru data viitoarea prezentarea produselor Glossybox primite pe luna august. Am si nevoie de timp sa le pot testa. Am inteles ca a existat si in Romania o tentativa de a aduce un astfel de business dar s-a soldat cu un esec total. Clienti total nemultumiti: comenzi ce nu au fost aduse la timp sau produse expirate! Cel putin eu asa am citit de pe diverse bloguri.

Pe curand!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Eu nu ma lepad de Romania ci ea se leapada de mine!

Un nou inceput

Trei pasi inainte unul inapoi