.........

Astazi nu am iesit nicaieri din oras ci doar am mers pe la diverse magazine pentru a mai cumpara cate ceva pentru casa. Am gasit in Blokker foarte multe lucruri utile si la preturi foarte ok. De acolo am cumparat: suport de servetele, 2 tavi de chec, 1 lighean, 1 mop, 1 mixer de bucatarie (din acela simplu cu 2 functii, faza tare este ca desi am strambat din nas la aspect, merge mai bine decat cel avut anterior), oala (iar aici sa cumperi oala este o mare problema deoarece sunt foarte scumpe, pana la urma am dat 30 euro pe o oala in Ikea ca nu am avut incotro). Problema cu oalele este generala. Nu am stat doar la Ikea sa cautam ci si la alte magazine. Astazi totusi am gasit in Blokker oala medie la 8 euro. Mai aveau foarte multe lucruri dragute de bucatarie dar am zis sa ne oprim totusi la ce este necesar si un pic peste :D. In total am cheltuit 60 euro care din pacate i-am dat din portofel deoarece nu acceptau cardul nostru de la ING RO.
Apoi am fost in Praxis sa ne cumparam floricele care si astea sunt destul de scumpe. Alex si-a luat pompa de bicicleta si 1 lant anti-furt iar eu o mica lampa solara :).
Am ajuns acasa, mi-am plantat floricelele, mi-am infipt lampa langa floricele si facut chec la noul nostru cuptor electric.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Eu nu ma lepad de Romania ci ea se leapada de mine!

Un nou inceput

Trei pasi inainte unul inapoi