Peripetii

Am zis sa intru repede sa scriu cate ceva si apoi intru la un mult dorit dus. Astazi am pierdut vreo 4 ore pe la spital. Lui ALex i-a intrat sub unghie o aschie destul de maricica si evident ca trebuia sa mergem sa o scoata sa nu cumva sa se infecteze. Cat a costat procedura pentru un cetatean european fara asigurare medicala? 300 euro. Norocul nostru ca am avut facuta din Romania o asigurare de sanatate de calatorie. Deci banii ar trebui rambursati. La spital, liniste si pace. Cativa pacienti cu diverse probleme, majoritatea fracturi, entorse si alte minuni de genul asta. Foarte amabil personalul, foarte curat..ce pot sa mai zic? Fata de Romanica..no comment. Ulterior am aflat ca puteam sa ne ducem la alt spital iar tariful era de 60 de euro dar ce pot sa mai zic acuma...inveti din mers. Daca l-a durut? Sa zicem ca grimasa lui nu era una tocmai happy! SI ca bonus i-a facut si o injectie antitetanos.
Tot azi au venit niste baieti sa puna parchetul. Au facut o treaba foarte buna. Priceputi, muncitori, au lucrat vreo 12 ore continuu. Ne-am asamblat patul, masa de bucatarie, 2 scaune, un raft pentru baie si suntem bucurosi ca avem lumina doar in dormitor si in baie.
Maine din nou la cumparaturi dupa diverse lucruri. Pe masura ce incepi sa te asezi constanti cate lucruri iti mai trebuiesc

Si acuma sa rezolv enigma: cine este polo?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un nou inceput

Eu nu ma lepad de Romania ci ea se leapada de mine!

Notes to myself and for everyone who's bored