Revenind la oile noastre

Parca a trecut un an de cand nu am mai scris. Si parca simt ca toti sunteti curiosi sa va mai povestesc cate ceva. Am ajuns acasa in Amsterdam de 3 saptamani. Tin foarte mult sa va povestesc experienta pe care am avut-o pe Aeroportul Otopeni, la plecare. Am avut placerea sa parcurg noua aripa a aeroportului catre poarta mea de imbarcare. Mi-a placut sa vad cat de aranjat putea sa fie Duty-Free. Iar suvenirurile romanesti erau superbe. Desi le recunoastem si stiam cam din ce magazin se pot cumpara, in aeroport parca aveau alt farmec. Locul magazinelor, lumina, aranjarea lor, lustruirea lor..totul era impecabil. Singura chestie care mi-a displacut a fost faptul ca plata se facea in euro. Mi-am cumparat un suport de creioane (avusesem unul cand eram mica dar l-am stricat) si un avion cu mascotele M&M.
Restaurantele erau toate aproape goale. Preturile erau exorbitante. Mai scumpe decat pe aeroporturile din Londra sau Amsterdam. Un sandvis banal costa 46 lei! Cu asa ceva in nici un caz nu-si vor atrage clientii. Pai pe Schipol, toate restaurantele si cafenelele sunt pline cu preturi accesibile. In Ro singurii clientii erau cei fumatori. Deoarece nu puteau sa fumeze oriunde, mai bine cumparau o apa chioara intr-o cafenea si stateau inchisi intr-un borcan impreuna cu pipa sa.
Zborul a fost ok. Prea multe turbulente pentru gustul meu. Pilotul nu a fost atat de comunicativ ca celalalt. Adica nu ne-a anuntat de fiecare data cand urma sa trecem prin cateva goluri de aer mai serioase!!! :) Aveam locul situat la geam, pe partea dreapta, chiar pe aripa. Cand vedeam cu cata usurinta se misca aripa am zis ca acuma se rupe in doua. Parca era de jucarie.
La bagaj nu am stat deloc. Mi l-am vazut inca din RO cum era aruncat pe banda catre cala avionului iar la sosire bagajul meu a intrat tantos primul pe banda circulanta. Am avut noroc!

Apoi, in primul weekend, am fost in Haga unde am vizitat muzeul Mauritshuis,am inspectat curtile interioare ale cladirilor Binenhof si ne-am plimbat pe langa o expozitie de statui chinezesti. In urmatorul weekend am fost in Rotterdam unde ne-am dat cu vaporul prin portul Rotterdam si am vizitat Muzeul Maritim. Weekendul asta vom merge sa vedem ce este dincolo de statia Centrala deoarece nu am fost niciodata, iar urmatoarea calatorie va fi viza Belgia.
Saptamana viitoare ma voi duce sa-mi ridic permisul de munca!

Mai jos aveti link-uri cu pozele facute in Haga si Rotterdam si de asemenea 2 poze facute cu cele 2 suveniruri cumparate de pe Otopeni!

https://picasaweb.google.com/110094869897635018232/Poze_roterdam_16Iulie2011?authkey=Gv1sRgCLCVq4H8hbDdMQ

https://picasaweb.google.com/110094869897635018232/Haga?authkey=Gv1sRgCKPK3_axjt2VBA




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un nou inceput

Eu nu ma lepad de Romania ci ea se leapada de mine!

Notes to myself and for everyone who's bored