Pasare de noapte

De o saptamana am devenit pasare de noapte si nu in sensul la care va ganditi majoritatea! Am ajuns la concluzia ca daca as avea o pusca cu alice as trage in vecini cum trage un copil cu prastia in gaini. As adopta acest obicei chiar si la varsta mea. Impactul alicelor presupune sa nu mai ramana o pana din gaina (=vecin/a) si vanataile de pe corpul golas sa-i aduca aminte ca trebuie sa invete sa-si tina ciocul intre orele 22:00-6:00. Bun! Nu am pretentii atat de mari, poate la ora asta nu sunt destul de rezonabila...hai sa zicem macar sa mi se lase pentru odihna intervalul orar 1:00-6:00. 5 ore nenorocite de somn doresc pe noapte! Cer prea mult?!

Am ghinionul de a sta intr-un bloc construit recent si nimeni nu si-a pus problema ca peretii subtiri vor cauza adevarate depresii in randul oamenilor care vor locui. In dormitor nu mai pot adormi in patul conjugal din cauza ca vecinul meu sforaie exact cand imi este somnul mai dulce. Am incercat sa dau radioul mai tare...din pacate doar pentru o seara a functionat. Neuronul sau a interceptat bruiajul si s-a controlat.Zic eu. E posibil sa ma fi rapus somnul in ultima instanta si sa ma amagesc degeaba de metoda descoperita. In alta seara am incercat sa-mi abat gandurile de la sforait. M-am gandit chiar sa numar si oile. Cand eram pe punctul de a reusi am avut impresia ca sforaitul se intensifica chiar. O fi de la oi? Au inceput sa sforaie oile?? Nu! Era sotul meu.Cred ca a simtit nevoia sa-si acompanieze vecinul. Din pacate nevoia asta s-a simtit seara de seara. A treia metoda care a dat roade pana acum este sa adorm cu muzica la casti pe un nivel destul de scazut dar suficient de ridicat sa nu aud nimic. Ce toropeala de vise am din cauza muzicii. As fi devenit un scenarist excelent. As castiga un Oscar alaturi de Scorsese. Din pacate o astfel de metoda este epuizanta si am cedat. Cu acesti vecini de dormitor (sot si sotie) situatia este complicata. De sarbatori am avut parte de o duioasa melodie din partea vecinului...melodia "Cum sa vomiti si sa dezgusti vecinii!". Un adevarat Hit. Mi-e greu sa mai mentionez ca in prima noapte in care am dormit in aceasta locuinta, in jur de 12:30, vorbeam cu sotul si dintr-o data am crezut ca mi-a luat inima la galop: vecinii de dormitor nu puteau adormi si au simtit nevoia sa loveasca in teava. Nu au nici un fel de scrupule. Ei vorbesc nestingheriti la o astfel de ora. Prin urmare mi-am pregatit o frumoasa surubelnita pe noptiera ce este pozitionata strategic langa teava. La furia pe care o am cand voi capata curaj sper sa mai ramana ceva din teava sau arunc cu teava prin perete. Una din doua tot se va intampla. Sa continuam!
Mi-am spus:Stai! Mai ai sufrageria! Treaba se schimba dramatic . Am dat peste alte specimene ce simt nevoia sa rage, sa vorbeasca tare, sa-si consume actul conjugal zgomotos, sa faca mutari prin casa. Vecinul de deasupra are un pas atat de greu...cand paseste zici ca acu vine peste tine sa te taie. Asta seara nu pot sa dorm din cauza lui :vorbeste la telefon pe o stricata de engleza cu prietenul din afara si trebuie sa stie tot blocul povestea. Mai rau este ca a dat-o si pe pitipoanca sa vorbeasca cateva cuvinte stricate. Dedesubt avem un feroce strain (poate el o vorbi la telefon..nu-mi dau seama) al carui accent imi starneste rasul. Nu se teme sa-si satisfaca partenera in orice ora din zi, sa-i explice partenerei cum sta treaba cu euroii si sa-si cheme prietenii sa discute despre femei si cluburi. Are un Hummer parcat in fata blocului...am spus destule cu acest detaliu. Sa mai sper la decenta?Nu? Asa ziceam si eu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Eu nu ma lepad de Romania ci ea se leapada de mine!

Un nou inceput

Trei pasi inainte unul inapoi