Call me....Addicted!

Acu 2 saptamani vroiam sa tin o intreaga predica despre mania Facebook. O manie ce a atins absolut toate cunostintele, toate rudele, toti prietenii, toti colegii etc. Nu reuseam sa inteleg nevoia de a te inscrie pe un astfel de site. La ce bun? Ca sa nu mai zic ca cireasa de pe tort consta in jocurile Facebook- FarmVille, Cafe World, Petville, Fishville etc. Ce se intampla oameni buni? Unde ajungem? Trebuie sa fim cu picioarele pe pamant nu sa ne facem o viata virtuala ce consta in cafenele si ferme. Cum poti petrece atat timp in fata calculatorului??
Ei bine vreau sa demonstrez ca totul e o prostie si ca inscrierea la astfel de jocuri ma va lasa la fel de indiferenta cum eram si inainte. Addicted? Who? Me? No way!
Prin urmare au trecut 3 zile si viata mea se desfasoara in urmatorul mod:


ora 10:00: Cafe world - trebuie sa am grija sa am cat mai multi clienti. Cum sa fac asta? M-am documentat pe google: trebuie sa caut cat mai multi vecini...sa schimb decorul mai des...sa vizitez vecinii...sa am cafeneaua deschisa non-stop pentru a-mi creste rating-ul! Cu cat rating-ul este mai mare cu atat voi avea clienti mai multi.

Ora 12:00: pranzul servit o data cu clientii de la Cafe World. Eu mancam real si ei...ireal!Caut disperata prieteni. Vreau prieteni!!! Ii ador..ii iubesc...sunt prietena tuturor...cu cat am mai multi cu atat imi merge mai bine cafeneaua! Nu intelegeti? Acceptati-mi mai repede request-ul si fiti vecinii mei! O sa fiu o buna vecina o sa vedeti!

Ora 16:00: febra mare in cafenea: ce mancaruri sa mai fac ca sa fie totul cat mai profitabil?! Am de ales intre mai multe feluri de bucate: trebuie sa te uiti la timpul pe care il are pana la coacere si cati bani faci din servire. Am un singur sclav...pardon...ajutor care nu se misca destul de repede in servirea clientilor si din cauza lui pierd bani. Imi trebuie un al doilea angajat! Offf..pentru asta trebuie sa avansez catre urmatorul nivel!

Ora 17:00: in continuare fac search pe Google pentru tips and tricks! Am luat-o razna deja! Mai spal o farfurie in viata reala si o plita murdara la cafenea!Apoi rasfoiesc de n ori cartea de bucate...ce sa mai gatesc pentru a-mi face profit si sa-mi pot decora dupa bunul plac cafeneaua.I'M A LOST CAUSE! I know!

Ora 23:00: Am atins apogeul! Am gasit un soft CheatEngine....nu cred ca mai este nevoie sa detaliez! Scopul scuza mijloacele, nu? Machiavelii a fost un geniu cand a spus-o asa ca de ce sa nu se aplice si la mine? :)Oricum nu am folosit aplicatia. Trebuie sa izbutesc prin propriile forte!

Si acum cand scriu am in background cafeneaua. In 4 ore mi se face supa franceza de ceapa si daca nu o servesc la timp..a doua zi face penicilina. Nu-mi pot permite o astfel de pierdere!

Halal demonstratie am facut, nu?:) O intrebare de 100 coins: oare ce visez noaptea?!













PS: viata mea s-a terminat :) -->

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Eu nu ma lepad de Romania ci ea se leapada de mine!

Un nou inceput

Trei pasi inainte unul inapoi