Noua Casa

A trecut atata timp de cand nu am mai scris nimic si totusi asta seara m-am urnit sa mai creez ceva din respect pentru putinii mei cititori drept pentru care le multumesc pentru vizitele pe care mi le fac din cand in cand. S-au intamplat destul de multe lucruri, unele chiar in bine cum ar fi de exemplu faptul ca m-am mutat in alta casa, am reusit sa evadez din acel loc plin de nebuni, turci, pitipoance,golani, tigani burdusit cu fel de fel de masini care mai de care mai bengoase, captusit cu tonalitati de manele sub diverse tipuri: serenade, doine de zbucium, acappella style etc.
Intr-un final am reusit sa-mi reglez si dulcele meu somn. Am ascultat de sfatului cuiva si mi-am cumparat dopuri de urechi care sunt pur si simplu extraordinare. Ajunsesem sa-mi iau cate 3-4 perechi si in fiecare dimineata le spalam cu sapunel si le atarnam prin baie ca pe o bine meritata expozitie....expozitie de dop-uri. Pacat ca nu se gasesc sub diverse colorituri ar fi fost ceva. O data cu aceste dopuri am descoperit ca interiorul urechii stangi este mult mai incapator decat interiorul urechii drepte. Dar dehhh...nu ma asteptam sa fiu atat de simetrica peste tot.
Cum va spuneam, m-am mutat din locatie intr-o zona plina de vegetatie, linistita, cu oameni respectuosi si ...batrani! Inainte sa plec am pus pe lista catre Cel de Sus toate bubele de care nu vreau sa am parte in noua locatie dar din pacate nu am luat in calcul o singura chestiune: insectele! Aceste vietatii vin la pachet cu intreaga vegetatie si cum parcul este la 10 secunde de blocul meu a trebuit sa declar un marsav razboi impotriva lor. Am ignorat faptul ca ele fac parte din ecosistem, fauna etc si ca sunt pe acest pamant cu foarte mult timp inaintea mea dar trebuia sa gasesc o solutie.Ori eu...ori ele. Pentru inceput mi-am luat vreo 4-5 spray-uri pentru molii, acarieni,musculite,muste,...pentru fluturii de noapte am folosit cutiile in care ii mai puneam Greierasului mancare..dar nu-i nimic...se spala...cutiile! nu fluturii! Apoi am trecut la urmatorul pas: m-am baricadat cu plasa de tantari in bucatarie si sufragerie unde am infipt piuneza langa piuneza sa nu cumva sa se strecoare vreo lighioana. Urmatorul pas: m-am documentat....ce plante sa pun pe spatiul dreptunghiular lipit de balcon care este special plin de pamant chiar pentru a pune flori. Am gasit raspunsul: cimbru, busuioc, rozmarin, rosii etc. Am pus un rand de petunii si apoi am presarat o mana de seminte din cimbru si busuioc. In rest am dat cu spray peste tot ce se putea ...pana si plantele de casa pe care le-am pus in balcon au un spray special pentru a nu face musculite. In prezent mai ma confrunt cu cateva molii dar cu timpul sper sa dispara. Casa este f confortabila...batraneasca cu mobila veche dar f bine intretinuta, blocul este din caramida cu vecini f respectuosi (sper sa nu-i laud prea mult) ...adica suspect de binevoitori care ne-au urat bun venit si sedere cat mai lunga. La un moment dat am avut impresia ca or sa vina si cu briose la usa :). Un alt punct in plus este faptul ca platim chirie mai putin cu 75 euro fata de vechiul loc iar zona in care stam este rezidentiala, aici pot spune ca ne-a fost de un mare ajutor criza imobiliara....preturile au scazut!
Cam atat am avut de spus.

Pe curand!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Eu nu ma lepad de Romania ci ea se leapada de mine!

Un nou inceput

Trei pasi inainte unul inapoi