So, Back to Amsterdam

Imi pare rau ca nu am scris aseara dar eram foarte obosita. A fost un du-te vino continuu deoarece nu am putut sa ne instalam imediat in noua casa. Cine a stat acolo a plecat cu tot cu parchet. A luat pana si suporturile de la becuri. Probabil ca nu s-a inteles cu Compania Imobiliara, in a i se plati investitia. La ce costuri exista cu siguranta si eu procedam la fel, mai ales daca ma mutam intr-un loc similar.
Am vazut casuta noastra. Foarte spatioasa. Are 2 etaje. La parter: sufrageria, bucataria, o toaleta de serviciu, o debara sub scari iar in spate gradina. La etajul 1: 3 dormitoare si o baie. Iar la etajul 2: podul. Doar bucataria este mobilata. In restul totul este gol.
Duminica vine un gigel sa ne puna parchet iar pana atunci vom sta la un hotel.
Astazi a fost la fel, o fuga du-te vino deoarece trebuia sa umblam dupa mobila si ce ne mai trebuie prin casa. Trebuia sa ne gandim la ce este strict necesar macar pentru primele 2 luni deoarece dpdv financiar costurile sunt mari iar bugetul mititel :). Pe masura ce va trece timpul vom reusi sa ne cumparam de toate.
Mai intai am inspectat piata in magazinele: Gamma si Ikea si pe urma ne-am oprit in Ikea sa ne cumparam cate ceva: de exemplu pat, o masa pentru bucatarie, 2 scaune, un raft pentru baie si cateva chestii de bucatarie. Mai exista si Mediamarkt dar cum acesta era localizat intr-un mall si pentru ca parcarea costa 1,1 Euro/jum de ora am zis pas. De 1,1 euro imi luam o prajitura din Ikea :) si cred ca depaseam cu mult jumatatea de ora deoarece Mall-ul era imens. Puteam sa fim furati de peisaj foarte usor. Exista si Praxis, ceva de genul Bricostore sau Praktiker dar momentan nu am ajuns acolo. Trebuie sa mentionez ca cine se aventureaza pe drumurile din Olanda pentru diferite cumparaturi si nu stie zona este obligatoriu sa ai un gps. Fara el te pierzi. Casa noastra este foarte aproape de iesirea de autostrada (una din ele). Oriunde mergeam ieseam pe autostrada ca sa ajungem. Faceam 20 km in 15 minute.
Am facut vreo 3 drumuri din Ikea si pana acasa. Cumpara si descarca. Cumpara si descarca. Maine avem sarcina de a cumpara parchet. Cel mai ieftin l-am gasit in Ikea, 3.49 Euro/mp si era destul de ok. Am observat destule promotii cu preturi reduse de pana la 50%. Aveau pana si masina de spalat la 250 euro, clasa A, 1200 rotatii dar la capitoulul asta mai avem de lucrat. Prioritar este sa cumparam frigider si aragaz. Oricum, la casa, vom ocupa doar 1 dormitor din 3. Pentru restul nu avem bani sa mobilam sau sa punem parchet. Dar, repet, cu timpul cred ca vom amenaja totul. La cate mutari am facut in ultimii ani sper ca aici sa stam pe putin 2-3 ani mai ales ca investim serios in casa si totul este de la 0. Bine ca merg prizele, avem apa curenta si cablu tv. Saptamana viitoare vom achizitiona un pachet de date de la iubitul meu UPC.
La hotel este totul ok. Este un hotel de 4 stele foarte misto (evident achitat de angajator) iar astazi m-am bucurat ca ceea ce am spalat s-a si uscat pana am venit din oras.

Dar nu pot incheia fara sa va povestesc experienta mea cu baia: de data asta am nimerit la un wc de copil. Mi se parea mie vasul cam mic :P.

SI acuma sa incerc sa pun niste poze cu casuta noasta si una din centru:










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Eu nu ma lepad de Romania ci ea se leapada de mine!

Un nou inceput

Trei pasi inainte unul inapoi