Patruped

De 2 zile, Alex a venit cu ideea sa ne luam un patruped deoarece stam la casa si am auzit din vecini ca acu ceva timp cuiva i s-a spart casa. Desi imi doresc de foarte mult timp un caine, ideea nu este una noua. Din lipsa de spatiu, timp, finante si din cauza maidanezilor am tot amanat cumpararea unui sufletel. Aici in Olanda situatia se schimba: avem spatiu, maidanezi nu sunt, spatii verzi exista la tot pasul ca sa-l plimbi, iti pazeste si casa dar doar doua incoveniente vad si anume: va trebui sa-mi dedic foarte mult timp pentru el si oriunde am pleca in vacanta il vom lua dupa noi (iar aici la fel situatia este altfel fata de RO, in foarte multe locuri esti primit cu caine, cel mult platesti o taxa in plus).
Timp este! Problema este invadarea propriului confort. Sa ma trezesc dimineata si sa-l scot afara...wow..stiu cu Lusa cat ne-am chinuit sa ne facem program pentru ea. A fost in acele 2 luni cat am avut-o un caine deosebit. Nici o bataie de cap nu am avut din partea ei. Problema este: suntem dispusi sa alocam cainelui o mare parte din timpul nostru?
In privinta educatiei nu ne facem probleme. Va fi un caine exceptional! :) Am invatat din greseli chiar daca rasa presupune folosirea unei doze zdravane de energie!
Astept opinii: avantaje si dezavantaje!

ps: va fi o fetitia de brac german. Costul: cam 250 euro.

UPDATE:am amanat aceasta initiativa pentru cel putin 2 ani. Momentan vrem sa vizitam Europa si nu vom putea face asta cu un azorica dupa noi!

Comentarii

  1. De ce sa nu adoptati un animalutz de la un adapost, pentru ca sunt sigur ca au adaposturi de animale? Poate chiar gasiti un brac la adapost, nu inteleg de ce oamenii prefera sa cumpere in loc sa adopte cand in Europa sunt milioane de catei fara stapan?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te chinui sa ne intelegi. Nu-ti pot explica ce anume sta la baza acestei decizii si de ce tocmai brac german. Nu are rost nici sa ne lansam in polemici de ce vreau sa cumpar in loc sa adopt!
    Ma indoiesc sa existe vreun brac german la adapost.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Eu nu ma lepad de Romania ci ea se leapada de mine!

Un nou inceput

Trei pasi inainte unul inapoi