Haarlem (La plaja)

Astazi am fost in vizita la niste cunostinte in Haarlem. Orasul foarte dragut, mult mai verde decat ce avem noi aici. Vazand si alt oras incepi usor dar sigur sa compari Olanda cu Olanda si nu Olanda cu Romania. Adica va exista un moment in care ne vom dori sa stam intr-o zona mai buna chiar daca zona actuala bate cartierul Primaverii din RO.
Pomi inalti, case superbe de o parte si de alta a drumului. Cine poate sa stea acolo cu siguranta are o situatie financiara foarte buna. Imi pare rau ca nu am facut poze: nu am avut nici aparatul la mine si nici vremea nu a fost tocmai buna de plimbat. Dar timp tot avem sa mai trecem. De la noi si pana la Haarlem, 13 km distanta parcursi in 20 minute. Cu ocazia asta am descoperit ca Ikea din Haarlem este mult mai aproape de Ikea al nostru :).
Dupa taclale, mancare si desert am spus sa iesim si noi pana la mare, insotiti bineinteles de G&I. Drumul foarte frumos, de parca te-ai plimba printr-o padurice. Nu este departe plaja de casa lor, doar la 6 km distanta. Din cate am inteles, in weekend este foarte aglomerat pe plaja. Olandezii si nu numai sunt vanatori de soricel si acolo unde se intrevede posibilitatea de un mic bronz se duc si ei.
Ajunsi la destinatie un frig cumplit deoarece batea vantul foarte tare. Destul de innorat iar marea foarte agitata. Spumega continuu din cauza valurilor destul de maricele. Erau 12 grade dar cu aportul vantului simteai ca este mult mai frig. Am facut repede cateva poze (mi-am adus aminte ca pot face cu telefonul) si am mers la o terasa sa bem un cappucino. EU am servit si o portie de tarta de mere cu frisca :).

Si acum pozele:





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Eu nu ma lepad de Romania ci ea se leapada de mine!

Un nou inceput

Trei pasi inainte unul inapoi