Palet Schilderwerken

Vreau sa-i readuc in prim plan pe cei ce muncesc la case (inclusiv a noastra) de 2 saptamani. Desi i-am boscorodit eu pentru trezirea matinala au inceput sa-mi fie simpatici.
Luni, de ex., au vopsit ferestrele, si pe cele de la gradina si pe cele de la bucatarie. Cand ii vedeam in gradina, imi facusem un obicei sa deschid usa sa le spun How are you? What are you going to do now? si sa mi se raspunda pe o engleza balbaita. Celor care nu stiau engleza le spuneam hello si imi aratau un zambet pana la urechi. Foarte prietenosi :), zambitori, cantareti (isi aduc un radio si incepe fiecare sa caraie (cu o proasta ureche muzicala) altii se multumesc sa fluiere doar. Ce sa mai spun? Foarte constinciosi si relaxati. Cand se face ora pranzului se aduna toti in caravana lor si incep sa-si imparta sandivisurile. Olandezii nu sunt cu mancare gatita la pachet. Dar sandvisurile abunda la masa lor de pranz chiar daca sunt cu cascaval sau cu cantitati industriale de nutella. Astazi au fost foarte generosi cu pescarusii. Aruncasera pe acoperisul caravanei cateva felii de paine. Ce bataie a putut sa fie!!! Se adunasera vreo 7 pescarusi si cateva ciori. Prima cioara care a apucat un dumicat din pacate i-a scapat si pe urma nu a mai avut sansa de izbanda..au infulecat pescarusii tot. Nu mai avea curajul sa se bage peste ei doar alti pescarusi aveau unda verde la furat chiar direct din cioc. Le-am si facut o poza:














La ora 16:00 toata lumea isi strange galatusele/lopatelele si pleaca acasa. Din ce am inteles olandezii pun foarte mult accent pe familie. Putini sunt care lucreaza ore suplimentare in caz contrar rup usa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Eu nu ma lepad de Romania ci ea se leapada de mine!

Un nou inceput

Trei pasi inainte unul inapoi